25 stycznia, 2014

Co się dzieje?

Hej :) Postanowiłam napisać tą notkę ponieważ w ostatnim czasie zaniepokoiła mnie pewna rzecz.
Nie jestem na ogół materialistką ani nic z tych rzeczy ale zauważyłam, że znacznie spadła ilość komentarzy a wejść jest więcej niż zwykle. Naprawdę gdybym miała wystarczająco dużo czasu to pewnie bym rozgłaszała swojego bloga gdzie się tylko da, ale czas mam tylko w weekendy i wolę go poświęcać pisaniu rozdziałów niż bezsensownym spamowaniem.

Krótkie pytanie, krótka odpowiedź.

Czy Shrovetide jest naprawdę aż tak bez sensu?

Nie mogę poświęcać aż tyle wolnego czasu temu blogowi skoro jest zaledwie kilka osób, które w jakikolwiek sposób doceniają moją pracę. Napisanie rozdziału to nie jest kwestia kilku godzin, ale dni, podczas których analizuje wszystkie swoje pomysły i wybieram te najlepsze.
Opowiadanie dopiero się rozkręca, może wam się wydawać, że jest nudne i monotonne ale za chwilę wszystkie tajemnice bohaterów wyjdą na jaw i poznacie lepiej ich historię, której byliście tak bardzo ciekawi.
A ja nie mogę zawalić szkoły. Ferie mam dopiero od 17 lutego, co oznacza dla mnie jeszcze pół miesiąca ciężkiej pracy.
Chciałabym zobaczyć ile jest czytelników. Na bocznym pasku jest ankieta więc jeśli czytasz i chcesz żeby Shrovetide było nadal kontynuowane to naciśnij "Czytam"
Rozdział siódmy jest właśnie w realizacji, zostanie on dodany lecz po tym rozdziale blog najprawdopodobniej zostanie zawieszony. Wszystko zależy od Was.

@demisiaczek

6 komentarzy:

  1. Strzasznie kocham twojego bloga.Mimo tego,że nie komentowałam to zawsze byłam z tobą :) Mam nadzieję,że będziesz tłumaczyła to dalej,ponieważ jest to jeden z nielicznych blogów,które czytam i mają jakiś sens.Czekam na kolejny rozdział <3
    A jakbyś miała czas tozapraszam do siebie

    http://unknow-killer-fanfiction.blogspot.com/

    Blog także jest o Harrym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosze, prosze pisz dalej! Kocham yego bloga i to opowiadanie! Nie przeżyje bez niego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć xx ja czytam i komentuję. Fakt, wcześniej robiłam to pod innym kontem, ale to chyba nie ważne, prawda? Proszę cię. Pisz dalej. Nie zawieszaj tego bloga.
    Trzymaj się mocno xx

    P.S. Przepiękny jest ten szablon.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosze, prosze pisz dalej! Kocham bloga

    OdpowiedzUsuń
  6. pod żadnym pozorem tego nie kończ! to jest takie cudowne, czytam to krótko, ale w jakimś stopniu dodaje mi siłe, naprawdę. proszę, pisz dalej, kocham cię xo

    OdpowiedzUsuń