03 kwietnia, 2014

Wyjaśnienie


Spokojnie, w tej notce nie mam zamiaru powiadomić was o tym, że porzucam pisanie bloga. Zbyt wiele kosztowało mnie napisanie tego wszystkiego żeby od tak to rzucić.
Mam teraz trudny okres w szkole. Wzięłam się nareszcie za naukę i jak dotąd są tego efekty - odbudowałam swoją starą opinię u nauczycieli i radzę sobie o wiele lepiej niż wcześniej. Ale została też kwestia projektów i zajęć dodatkowych, więc naprawdę nie mam na nic czasu. Chciałabym trzymać poziom, a tak poza tym zgłosiłam się do konkursu literackiego, w którym mam bardzo duże szanse (podobno)
Rozdział jedenasty jest w trakcie realizacji, więc proszę o cierpliwość. Mam nadzieję, że w święta albo nawet przed, uda mi się go dodać.
Jeszcze raz bardzo przepraszam i proszę was o cierpliwość.

Jeśli macie do mnie jakiekolwiek pytania zapraszam na mojego aska: klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz